Sprzedaż miejsc w hotelach

Sprzedaż miejsc w hotelach

Nowe przedsiębiorstwa turystyczne mają dzisiaj wyjątkowo dobrą okazję do zaatakowania rynku i zdobycia odrobiny klientów dla siebie. Jest to możliwe w skutek poważnych tarapatów finansowych największych pośredników, sieci hotelarskich oraz linii lotniczych. Te firmy od zawsze były dla sukcesu globalnej turystyki absolutnie nieodzownym elementem i gdyby nie pojawienie się luksusowych hoteli w najróżniejszych kurortach i egzotycznych zakątkach świata czy obniżenie kosztów podróży lotniczych – absolutnie nikt nie byłby w stanie zrealizować swoich wielkich marzeń o podróży do Egiptu czy Grecji, nie mówiąc o bardziej odległych celach podróży. Dzisiaj więc, gdy upadają kolejne biura i pośrednicy nie są w stanie wydobyć z klientów szczególnej motywacji do podróży, poważnie cierpią także największe hotele świata, które jeszcze dekadę temu bez problemu rezerwowały wszystkie swoje pokoje jeszcze przed rozpoczęciem sezonu hotelarskiego a dzisiaj nie są w stanie sprzedać nawet połowy noclegów. Efekt ten nie zawsze przekłada się jednak na całkowity spadek liczby turystów przybywających zza granicy do danego miasta czy regionu. Ludzie zaczęli sami planować swoje podróże a to często oznacza wybieranie konkretne innych hoteli, niż te, które regularnie polecały największe sieci biur podróży, co daje szanse na sukces mniejszym i lokalnym noclegowniom.